Visuel identitet

Visuel identitet er synliggørelsen af virksomhedens værdier og normer.
En vellykket visuel identitet skal med former, farver og skriftvalg udtrykke hele virksomhedens forretningsgrundlag og værdier fra brevlinje, bildekorationer over beklædning, skiltning, facade etc.

Med andre ord er den visuelle identitet en redegørelse/strategi for de overordnede 
retningslinjer i virksomhedens kommunikation. 
Det handler om at sende de rette, klare signaler, som fortæller iagttageren hurtigt,klart og præcist, hvad du som virksomhed står for. Hos Cimo tager vi i et visuelt identitets- program som minimum stilling til logo, formgivning skrift og billedvalg, brug af grafik og farver etc.

Logo design

Et godt logo skal gerne fortælle en historie om virksomheden og vise, hvad den står for.
Med tiden kan det også være nødvendigt at finpudse et eksisterende logo, 
så det passer til nutiden -  det være sig typografisk såvel som selve bomærke. 

Det er som udgangspunkt også vigtigt, at et logo fremstår tidsløst, 
da det skal kunne fungere i mange år. 

Men lige så vigtigt er det, at det visualiseres enkelt og klart for bl.a. at kunne gengives i både 
mega- og mikro-størrelse uden at miste sit udtryk og sin signalværdi. 

 Vi vil gerne styrke din profil - med en klar visuel identitet!

Accepter cookies fra denne side

Vi bruger cookies på vores side

Du kan altid slette cookies i din browsers indstillinger

Nej tak Accepter cookies